Informacja o dostawie (dla konsumentów)
- Wysokość opłaty za transport podana jest w trakcie dokonywania zamówienia i naliczana jest w Serwisie w sposób automatyczny.
- Transport realizowany jest wyłącznie na terenie Polski i krajów Unii Europejskiej
za pośrednictwem przedsiębiorcy specjalizującego się w usługach transportowych (przewoźnika). - Możliwe jest osobiste odebranie zamówionego towaru w miejscach wskazanych na stronie Serwisu.
- Czas dostawy jest szacowany na podstawie dostępności danego towaru. Kennel Club realizuje zamówienie na terenie Polski w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych od skutecznego złożenia zamówienia (z tym wyjątkiem, że w przypadku płatności za pomocą przelewu na rachunek bankowy Kennel Club, zamówienie realizowane jest w ciągu 14 dni roboczych od uznania rachunku bankowego Kennel Club odpowiednią kwotą).
- Transport towarów nie obejmuje wniesienia towaru do domu lub lokalu. Odbiorca zobowiązany jest tę czynność wykonać we własnym zakresie i na własną odpowiedzialność.
- Odbiór przesyłki Odbiorca potwierdza podpisem na dokumentach przedłożonych przez kuriera.
- Prosimy o sprawdzenie stanu przesyłki pod względem ubytków lub uszkodzeń przesyłki w momencie dokonywania odbioru przesyłki. Jeżeli to możliwe, prosimy także o sprawdzenie zawartości przesyłki pod względem ubytków lub uszkodzeń oraz zgodności ilości towarów z zamówieniem. Wszelkie zastrzeżenia odnośnie stanu przesyłki prosimy opisać w protokole
lub na liście przewozowym w obecności kuriera. Sprawdzenie stanu przesyłki i spisanie protokołu pomoże ustalić ewentualną odpowiedzialność przewoźnika za stan przesyłki (choć nie jest warunkiem złożenia reklamacji). - Jeżeli po odebraniu przesyłki ujawniono ubytek lub uszkodzenie niedające się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze, prosimy niezwłocznie, najlepiej nie później, niż w ciągu 3 dni od przyjęcia przesyłki zgłosić reklamację.
- Kennel Club rozpatrując reklamację dotyczącą ubytków lub uszkodzeń w transporcie prosi Użytkownika o załączenie zdjęć uszkodzonego towaru oraz innych informacji pozwalających rozpatrzyć reklamację. Współpraca Użytkownika z Kennel Club w kwestii zgłaszania i rozpatrywania reklamacji może pomóc w ustaleniu ewentualnej odpowiedzialności przewoźnika za uszkodzenia towaru. Przesłanie zdjęć uszkodzonego towaru i innych informacji, o których mowa w niniejszym punkcie, nie stanowi warunku rozpatrzenia reklamacji.